Vanzari si customer service in turism

Trainer: Carmina Nitescu

Descriere

Cursul este creat special pentru nevoile unui agent de turism si include exemple legate de vanzarea serviciilor turistice. Cursul este unul interactiv, pune accent pe interactiunea cu cursantii, include exemple practice si simulari de vanzari. Cursul se adreseaza atat celor care lucreaza de mai mult timp in industria turismului cat si celor care intentioneaza sa inceapa o cariera in acest domeniu.

  #Customer Care

Agenda

  • Ce inseamna
  • Primul contact cu clientul. Dezvoltarea relatiei cu acesta
  • Identificarea nevoilor clientului si recomandarea de produse si servicii conform acestora
  • Depasirea obiectiilor ridicate de client, inchiderea vanzarii si gestionarea reclamatiilor
  • Customer service si Fidelizarea clientilor

Obiective

  • Inveti cum sa asculti activ un client si cum sa empatizezi cu acesta
  • Dobandirea unor abilitati de comunicare non-verbala
  • Afli cum sa ai un customer service ireprosabil
  • Gestionarea reclamatiilor
  • Fidelizarea clientilor

Grup tinta

agentii de turism

Numar persoane

Numar minim participanti: 6
Numar maxim participanti: 10

Durata

3 zile


   CUMPARA CURSUL


Informatii Trainer

Carmina Nitescu
Trainer & Consultant de business, marketing si social media in turism
Ore predate: 450
Vezi profilul trainerului