EXCELLENCE IN TELESALES

Trainer: Georgiana Cristea

Descriere

Programul de training de Telesales de 2 zile este unul interactiv, in care participantii au ocazia sa puna in aplicare tehnici de vanzare prin telefon, sa isi construiasca un speech potrivit abordarii telefonice, sa reuseasca sa identifice corect si complet nevoile clientului, astfel incat sa propuna o solutie cat mai adaptata acestuia.

  #Sales B2C

Agenda

  • Comunicarea prin telefon vs. Comunicarea fata in fata
  • Crearea unei prime impresii pozitive, printr-o introducere de impact
  • Etapele unui apel de Telesales profesionist
  • Call to action, Tratarea obiectiilor si Inchiderea vanzarii prin telefon
  • Role-plays pe exemple concrete de la client

Obiective

  • Sa inteleaga mecanismul comunicarii prin telefon si specificul acesteia
  • Sa inteleaga importanta atitudinii potrivite fata de interlocutor (atitudinea win/win)
  • Sa-si insuseasca si sa aplice in role-play etapele unui apel de telesales profesionist
  • Sa insuseasca tehnici pentru tratarea obietiilor clientilor si pentru inchiderea vanzarii
  • Sa aplice in cadrul exercitiilor tehnicile si metodele transmise in timpul training-ului

Grup tinta

Participanti desemanti de client sau Participanti la cursul Open

Numar persoane

Numar minim participanti: 8
Numar maxim participanti: 15

Durata

2 zile


   CUMPARA CURSUL


Informatii Trainer

Georgiana Cristea
Managing Partner THE TRAINERS