Marketing de la A, la Z

Trainer: George Catalin Balcan

Descriere

Training-ul este unul foarte practice, axat pe dobandirea abilitatilor necesare intelegerii notiunilor de marketing si management al produsului. Aceasta abordare este una extrem de importanta in dezvoltarea intelegerii evolutiei pe termen lung a unui brand, in piata sa, in functie de viziunea, obiectivele, strategiile si actiunile care insotesc produsul respectiv.

  #Marketing

Agenda

  • Ce este marketing? - concept, notiuni generale
  • Descoperirea nevoilor clientilor, fundamentul dezvoltarii si implementarii strategiilor de marketing
  • Dezvoltarea unei strategii de marketing
  • Intelegerea si aplicarea conceptului « mix de marketing »
  • Planificarea in marketing

Obiective

  • Intelegerea si aplicarea elementelor cheie ale marketing
  • Utilizarea, in concordanta cu obiectivele dfe business a instrumentelor de cercetare de piata
  • Deprinderea participantilor de a elabora si planifica o strategie de marketing
  • Aplicarea mix-ului de marketing, follow-up la planul de marketing
  • Deprinderea construireii indicatorilor de evaluare a unei campanii de marketing

Grup tinta

Persoanele care isi doresc sa deprinda ABC-ul din

Numar persoane

Numar minim participanti: 8
Numar maxim participanti: 12

Durata

3 zile


   CUMPARA CURSUL